Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Tajemník / tajemnice Fakulty sociálních studií Ostravské univerzity
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Děkanka Fakulty sociálních studií Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na pozici
- tajemník / tajemnice Fakulty sociálních studií Ostravské univerzity
Pozice tajemníka / tajemnice fakulty je ukotvena zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů a tajemník / tajemnice je orgánem fakulty. Tajemník / tajemnice řídí hospodaření a vnitřní správu fakulty v rozsahu stanoveném opatřením děkana. Jde o jmenovanou pozici. Tajemník / tajemnice je členem / členkou vedení fakulty.
Předpokládaná výše pracovního úvazku:
- 100 % (40 hodin týdně), případně dle dohody
Předpokládané datum nástupu:
- 1. února 2025 nebo dle dohody
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU (Manažer III.) a dle zkušeností a přínosu uchazeče pro danou pozici
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Vaší náplní práce bude:
- řízení hospodaření a vnitřní správa FSS;
- tvorba rozpočtu fakulty, odpovědnost za jeho plnění a za efektivní hospodaření s prostředky a majetkem fakulty v souladu s právními a vnitřními předpisy, tvorba Výroční zprávy o hospodaření fakulty;
- zpracování a vyhodnocování analýz na základě souborů ekonomických a dalších dat;
- podílení se na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje FSS a jeho naplňování;
- vytváření strategie k udržitelnému hospodaření;
- aktivní spolupráce s děkankou, vedením FSS, pracovišti fakulty a s dalšími součástmi Ostravské univerzity;
- podpora proděkanů / proděkanek a vedoucích kateder při realizaci jejich agend;
- ve spolupráci s rektorátními pracovišti zajišťování personální, mzdové a právní agendy FSS.
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou);
- alespoň rámcovou znalost principů hospodaření a rozpočtování vysokých škol, základní znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejné vysoké školy;
- zkušenosti z oblasti správy majetku (provoz budov);
- základní orientaci v ekonomické oblasti a v účetních datech;
- základní orientaci v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy;
- strategické myšlení;
- schopnost samostatného tvůrčího řešení organizačních, ekonomických a správních problémů;
- proaktivní přístup, systematičnost, spolehlivost, bezúhonnost;
- výbornou znalost práce na PC, zejména MS Excel;
- znalost anglického jazyka na úrovni B2.
Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů placeného volna k léčení (po zkušební době);
- příspěvek na stravování ve výši 115,- Kč/den;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostně možnost výkonu práce na dálku;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu Multisport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- možnost bezplatného využívání služeb univerzitní knihovny a přístup k e-knihám;
- firemní školku Elánek.
Požadované dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení; 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis, reference výhodou;
- motivační dopis;
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
- u vybraného uchazeče / uchazečky bude vyžadováno doložení výpisu z rejstříku trestů a může být při splnění zákonných podmínek vyžadováno lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. a čestné prohlášení ve smyslu § 4 zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971).
Veškeré požadované dokumenty zasílejte elektronicky na adresu nejpozději do 11. prosince 2024.
První kolo výběrového řízení proběhne formou posouzení zaslaných materiálů. Do druhého kola – k osobnímu pohovoru – budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Osobní pohovory se uskuteční 19. prosince 2024.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Fakulta sociálních studií
personální oddělení
Alena Kwintová
Mlýnská 5
702 00 Ostrava
e-mail: