Informace o výsledcích přijímacího řízení uchazečů o studium na FSS OU v Ostravě pro akademický rok 2015/2016
Dle vyhlášky MŠMT č. 276/2004 Sb.ze dne 26.dubna 2004, kterou se mění vyhláška č. 343/2002 Sb., o postupu a podmínkách při zveřejnění průběhu přijímacího řízení na vysokých školách vydává Fakulta sociálních studií Ostravské univerzity v Ostravě
Informace o výsledcích přijímacího řízení uchazečů o studium na FSS OU v Ostravě pro akademický rok 2015/2016
Informace o přijímacích zkouškách
Bakalářské studium
Sociální práce v prezenční formě studia
Test základů společenských věd (Test základů společenských věd obsahoval 60 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Zdravotně sociální pracovník v prezenční formě studia
Test základů společenských věd (Test základů společenských věd obsahoval 30 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 30).
Test z biologie (Test z biologie obsahoval 30 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 30).
Komunitní rozvoj v prezenční formě studia
Test základů společenských věd (Test základů společenských věd obsahoval 60 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Navazující magisterské studium
Sociální práce v prezenční formě studia
Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci (Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci Asociace vzdělavatelů v sociální práci obsahoval 60 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Sociální práce v kombinované formě studia
Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci (Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci Asociace vzdělavatelů v sociální práci obsahoval 60 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Management organizací služeb sociální práce v prezenční formě studia
Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci (Test z Minimálního standardu vzdělávání v sociální práci Asociace vzdělavatelů v sociální práci obsahoval 60 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Test orientace v předepsané oborové literatuře (Test orientace v předepsané oborové literatuře obsahoval 20 uzavřených testových otázek, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 20).
Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče v prezenční formě
Písemný test (Test obsahoval 60 uzavřených otázek z oblasti fyziologie, patofyziologie, ošetřovatelství a vybraných témat sociální práce, které vybíral IS Moodle z přiložené baterie otázek. Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
Vyhodnocení testů
Výsledek písemného testu byl vyhodnocen jako součet bodů získaných za správné odpovědi. Získaný počet bodů byl jediným kritériem pro sestavení pořadí uchazečů o studium jako podkladu pro rozhodnutí o přijetí ke studiu.
Doktorské studium
Sociální práce v prezenční a kombinované formě studia
Kombinovaná přijímací zkouška:
- Ústní zkouška
- Prezentace a obhajoba projektu disertační práce (Maximální dosažitelný počet bodů byl 60).
- Písemná zkouška
- Test znalostí ze soudobé teorie a metod v oblasti sociálních věd orientace v oboru sociální práce obsahoval 30 uzavřených otázek. (Maximální dosažitelný počet bodů byl 30).
- Porozumění odbornému cizojazyčnému textu (anglický, německý nebo francouzský jazyk). (Maximální dosažitelný počet bodů byl 10).
Vyhodnocení kombinované přijímací zkoušky pro doktorské studium
Výsledek přijímací zkoušky byl vyhodnocen jako součet bodů získaných ve všech třech částech zkoušky. Získaný počet bodů byl jediným kritériem pro sestavení pořadí uchazečů o studium jako podkladu pro rozhodnutí o přijetí ke studiu.
Základní statistické charakteristiky písemné přijímací zkoušky
Bakalářský obor Sociální práce v prezenční formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 282 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 60 |
Průměrný výsledek | 40,48 |
Směrodatná odchylka výsledků | 12,51 |
Decilové hranice | d1=25.0, d2=29.2, d3=34.0, d4=38.0, d5=42.0, d6=46.0, d7=49.7, d8=52.0, d8=55.0 |
Bakalářský obor Komunitní rozvoj v prezenční formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 94 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 55 |
Průměrný výsledek | 37,94 |
Směrodatná odchylka výsledků | 11,54 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Bakalářský obor Zdravotně sociální pracovník v prezenční formě
Test z biologie | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 77 |
Nejlepší možný výsledek | 30 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 30 |
Průměrný výsledek | 19,81 |
Směrodatná odchylka výsledků | 6,51 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Bakalářský obor Zdravotně sociální pracovník v prezenční formě
Test ze základů společenských věd | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 77 |
Nejlepší možný výsledek | 30 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 26 |
Průměrný výsledek | 16,18 |
Směrodatná odchylka výsledků | 5,63 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Navazující magisterský obor Sociální práce v prezenční formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 58 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 55 |
Průměrný výsledek | 43,81 |
Směrodatná odchylka výsledků | 6,55 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Navazující magisterský obor Sociální práce v kombinované formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 175 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 57 |
Průměrný výsledek | 39 |
Směrodatná odchylka výsledků | 13,21 |
Decilové hranice | d1=29.0, d2=34.0, d3=36.0, d4=39.0, d5=42.0, d6=44.0, d7=46.8, d8=49.0, d8=51.6 |
Navazující magisterský obor Management organizací služeb sociální práce v prezenční formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 63 |
Nejlepší možný výsledek | 80 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 77 |
Průměrný výsledek | 60,95 |
Směrodatná odchylka výsledků | 14,12 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Navazující magisterský obor Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče v prezenční formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 29 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 45 |
Průměrný výsledek | 36,24 |
Směrodatná odchylka výsledků | 4,98 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Navazující magisterský obor Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče v kombinovaná formě
Test | |
---|---|
Charakteristika | Hodnota |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky | 56 |
Nejlepší možný výsledek | 60 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 47 |
Průměrný výsledek | 34,88 |
Směrodatná odchylka výsledků | 9,9 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Základní statistické charakteristiky kombinované přijímací zkoušky pro doktorské studium
Doktorský obor Sociální práce v prezenční formě
Charakteristika | Hodnota | ||
---|---|---|---|
Cizí jazyk | Disertační práce - rozprava | Orientace v odborné literatuře | |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili přijímací zkoušky | 6 | 6 | 6 |
Nejlepší možný výsledek | 10 | 60 | 30 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 10 | 58 | 28 |
Průměrný výsledek | 8 | 40,5 | 21 |
Směrodatná odchylka výsledků | 4 | 20,71 | 10,39 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
Doktorský obor Sociální práce v kombinované formě
Charakteristika | Hodnota | ||
---|---|---|---|
Cizí jazyk | Disertační práce - rozprava | Orientace v odborné literatuře | |
Počet uchazečů, kteří se zúčastnili přijímací zkoušky | 4 | 4 | 4 |
Nejlepší možný výsledek | 10 | 60 | 30 |
Nejlepší skutečně dosažený výsledek | 10 | 27 | 27 |
Průměrný výsledek | 8 | 30 | 18 |
Směrodatná odchylka výsledků | 5 | 20,98 | 12,73 |
Decilové hranice | Podle vyhlášky MŠMT 276/2004 novelizující vyhlášku MŠMT 343/2002 §4 odst. 6 se decily nezveřejní, pokud počet uchazečů, kteří se zúčastnili písemné přijímací zkoušky, je menší než 100. |
- bakalářský obor Sociální práce v prezenční formě studia - baterie otázek pro test základů společenských věd
- bakalářský obor Komunitní rozvoj v prezenční formě studia - baterie otázek pro test základů společenských věd
- bakalářský obor Zdravotně sociální pracovník v prezenční formě studia - baterie otázek pro test základů společenských věd
- bakalářský obor Zdravotně sociální pracovník v prezenční formě studia - baterie otázek pro test z biologie
- navazující magisterský obor Sociální práce v prezenční formě studia - baterie otázek pro test minimálního standardu vzdělávání v sociální práci
- navazující magisterský obor Sociální práce v kombinované formě studia - baterie otázek pro test minimálního standardu vzdělávání v sociální práci
- navazující magisterský obor Management organizací služeb sociální práce v prezenční formě studia - baterie otázek pro test orientace v předepsané oborové literatuře a minimální standard
- navazující magisterský obor Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče v prezenční formě studia - baterie otázek pro test
- navazující magisterský obor Koordinace rehabilitace a dlouhodobé zdravotně sociální péče v kombinované formě studia - baterie otázek pro test
- doktorský obor Sociální práce - vzorové otázky testu ze soudobé teorie a metod v oblasti sociálních věd
Zveřejněno / aktualizováno: 18. 11. 2022